Vuosi 2022 tuo mukanaan uusia, raikkaita näkökulmia kivirakentamiseen, kun kuluttajille suunnattu Kivenkaunis elämä -kampanja käynnistyy! Kampanja keskittyy alkuvaiheessaan sosiaaliseen mediaan ja sillä pyritään tavoittamaan etenkin nuoria aikuisia – heitä, joiden elämässä asumiseen liittyvät suuret ratkaisut ovat ajankohtaisia nyt ja tulevaisuudessa.
Kampanjaidean taustalla on laajalti tunnistettu tarve tehdä vaikuttajaviestinnän ohella suurelle yleisölle suunnattua viestintää. Tarkoituksena on kertoa suomalaisille kivimateriaaleista hyvän elämän rakennusaineina, herättää ajatuksia ja tunteita, ihastuttaa ja inspiroida. Keskeisiä aiheita ovat kivimateriaalien kohtuuhintaisuus, luotettavuus ja turvallisuus, minkä lisäksi kampanja käsittelee asumista mukavuuden, estetiikan ja helppouden teemojen kautta ihmisläheisellä, helposti samastuttavalla tavalla. Myös nuorille kuluttajille tärkeää ympäristönäkökulmaa tuodaan esiin kertomalla mm. kivimateriaalien vähähiilisyydestä ja kierrätettävyydestä.
Paitsi että kampanja kertoo materiaaliin liittyvistä faktoista, se luo näkymää kivirakentamiseen osana historiaamme, kulttuuriamme ja elämäntapaamme. Kivenkaunis elämä ei rajoitu kodin seinien sisäpuolelle – siihen kuuluvat myös kaupunkien kadut ja korttelit, aukiot suihkulähteineen, skeittipuistot, vanhat kivikirkot ja paljon muuta. Tämä kaikki näkyy osana kampanjan viestejä ja visuaalisuutta.
Tutustu Kivenkaunis elämä -kampanjasivuun osoitteessa www.kivenkauniselama.fi ja ota somekanavamme seurantaan! Tunnisteella @kivenkauniselama löydät meidät sekä Facebookista että Instagramista. Tervetuloa seuraamaan ja tykkäämään!